Jak to u nás chodí při prodeji nemovitosti
Prodej vaší nemovitosti
Zajímá vás, jak by naše spolupráce vypadala?
Ne vždy je prodej nemovitosti stejný a někdy může mít trošku komplikovanější průběh.
Díky našim dlouholetým zkušenostem si však poradíme opravdu se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat a svěřit prodej do našich rukou.

01. Začínáme schůzkou
U kávy či čaje si krok za krokem projdeme, co je potřeba k prodeji zajistit. Předložíte nám dokumenty k vaší nemovitosti a v případě, že je nemáte, vám je rádi pomůžeme zajistit.
02. Seznámíme se s vaší nemovitostí
Nemovitost společně s vámi navštívíme, zhodnotíme její stav a stanovíme její tržní cenu.
03. Připravíme Smlouvu o výhradním realitním zprostředkování
Smlouva je první větší krok. Je pro nás i pro vás závazná – nastavuje totiž podmínky prodeje a shrnuje práva i povinností obou stran. Tato smlouva vám zaručí prodej za co nejlepší možnou kupní cenu. Je v ní také stanovená naše provize i to, že je splatná až po úspěšném prodeji nemovitosti. Obsah smlouvy si společně projdeme a odsouhlasíme.
05. Zpracujeme inzerci
Inzerci zpracujeme obvykle do druhého dne. Nemovitost nabídneme zájemcům z naší rozsáhlé databáze. Následně inzerci zveřejníme na placených inzertních serverech, umístíme ji také do vitrín a televize v centru města a zahrneme ji také do nejbližšího vydání Realitních novin. Těch tiskneme a roznášíme do schránek 10 000. Nemovitosti inzerujeme samozřejmě také na sociálních sítích.
06. Začíná samotný prodej
Prohlídky probíhají jen s vážnými zájemci, kteří mají zajištěné financování. Naši makléři si prohlídku vedou sami – můžete být na prohlídce přítomní, ale také můžete makléřovi svěřit klíče a využít cenný čas jinak. Záleží jen na vás, každý to cítí jinak. Pokud je v nemovitosti nájemník, domluvíme se přímo s ním. Tak jako tak, s vámi pravidelně komunikujeme a poskytujeme zpětnou vazbu o úspěšnosti inzerce, počtu zájemců a jejich dojmech z prohlídky.
07. Máme pro vás kupujícího
Jakmile má vážný zájemce s jistotou potvrzeno financování (vyřizuje-li si třeba hypotéku), může vaši nemovitost zarezervovat. V tuto chvíli rušíme inzerci nemovitosti a začínáme s naším advokátem připravovat Kupní smlouvy. S bankou či finančním poradcem dojednáváme případnou hypotéku. Návrh smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu smlouvy dojde, až návrh odsouhlasíte vy i kupující.
08. Podpis, platba, katastr
K podpisu se sejdeme u nás v kanceláři – vy, kupec a advokát. V případě, že kupující řeší hypotéku, čeká vás v tuto chvíli také podpis Úvěrových a Zástavních smluv.
Platbu zprostředkovává advokátní depozitní úschova, a to proto, abychom preventivně ochránili všechny zúčastněné. Smlouvou jsou dány jednotlivé termíny plateb, na kterých jsme se předem dohodli.
Po podpisu pošle kupující peníze do úschovy a poté se smlouvy vloží na katastr nemovitostí kvůli přepisu na kupujícího. Ten trvá až 30 dní. Hned potom se peníze z úschovy posílají prodávajícímu a nemovitost má již oficiálně nového majitele.
09. Předání
A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně předat novému majiteli. Ještě před předáním vám můžeme doporučit firmy k vyklizení, úklidu či stěhování. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě. Nový majitel od vás dostane klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě společně vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.
01. Schůzka
Začínáme schůzkou
U kávy či čaje si krok za krokem projdeme, co nás společně čeká a co je potřeba zajistit nebo začít řešit. Předložíte nám dokumenty k vaší nemovitosti a v případě, že je nemáte, vám je rádi pomůžeme zajistit.
02. Seznámení
Seznámíme se s vaší nemovitostí
Nemovitost společně s vámi navštívíme, zhodnotíme její stav a stanovíme její tržní cenu.
03. Smlouva
Připravíme Smlouvu o výhradním realitním zprostředkování
Smlouva je první větší krok. Je pro nás i pro vás závazná – nastavuje totiž podmínky prodeje a shrnuje práva i povinností obou stran.
Tato smlouva vám zaručí prodej za co nejlepší možnou kupní cenu. Je v ní také stanovená naše provize i to, že je splatná až po úspěšném prodeji nemovitosti.
Obsah smlouvy si společně projdeme a odsouhlasíme.
04. Home Staging
Nachystáme nemovitost
Aby nemovitost působila co nejlepším dojmem a prodala se rychle a výhodně, je potřeba ji dle pravidel Home Stagingu upravit a uklidit.
Můžeme vám také zajistit úpravu zahrady a okolních pozemků či vyklizení starší nemovitosti.
Tyto úpravy vám zajistíme a potom nemovitost vyfotíme a natočíme video prohlídku.
05. Inzerce
Zpracujeme inzerci
Inzerci zpracujeme obvykle do druhého dne a nemovitost nabídneme zájemcům z naší rozsáhlé databáze.
Následně inzerci zveřejníme na placených inzertních serverech, umístíme ji také do vitrín a televize v centru města a zahrneme ji také do nejbližšího vydání Realitních novin.
Nemovitosti inzerujeme také na sociálních sítích. Těch tiskneme a roznášíme do schránek 10 000 kusů.
06. Prodej
Začíná samotný prodej
Prohlídky probíhají jen s vážnými zájemci, kteří mají zajištěné financování.
Naši makléři si prohlídku vedou sami – můžete být na prohlídce přítomní, ale také můžete makléřovi svěřit klíče a využít cenný čas jinak. Záleží jen na vás, každý to cítí jinak.
Pokud je v nemovitosti nájemník, domluvíme se přímo s ním. Tak jako tak, s vámi pravidelně komunikujeme a poskytujeme zpětnou vazbu o úspěšnosti inzerce, počtu zájemců a jejich dojmech z prohlídky.
07. Kupující
Máme pro vás kupujícího
Jakmile má vážný zájemce s jistotou potvrzeno financování (vyřizuje-li si třeba hypotéku), může vaši nemovitost zarezervovat.
V tuto chvíli rušíme inzerci nemovitosti a začínáme s naším advokátem připravovat Kupní smlouvy.
S bankou či finančním poradcem dojednáváme případnou hypotéku.
Návrh smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu smlouvy dojde, až návrh odsouhlasíte vy i kupující.
08. Podpis
Podpis, platba, katastr
Podpis Kupní smlouvy probíhá společně za přítomnosti prodávajícího, kupujícího, makléře a advokáta v naší kanceláři. V případě, že kupující řeší hypotéku, čeká vás v tuto chvíli také podpis Úvěrových a Zástavních smluv.
Platbu zprostředkovává advokátní depozitní úschova, a to proto, abychom preventivně ochránili všechny zúčastněné. Smlouvou jsou dány jednotlivé termíny plateb, na kterých jsme se předem dohodli.
Po podpisu pošle kupující peníze do úschovy a poté se smlouvy vloží na katastr nemovitostí kvůli přepisu na kupujícího. Ten trvá až 30 dní. Hned potom se peníze z úschovy posílají prodávajícímu a nemovitost má již oficiálně nového majitele.
09. Předání
Předání
A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně předat novému majiteli.
Ještě před předáním vám můžeme doporučit firmy k vyklizení, úklidu či stěhování. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě.
Nový majitel od vás dostane klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě společně vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.
Ne vždy je však prodej nemovitosti stejný a někdy může mít trošku komplikovanější průběh. Díky našim dlouholetým zkušenostem si však poradíme opravdu se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat a svěřit prodej do našich rukou.
Prodej nemovitosti vám zajistíme bezpečně a s jistotou
Rozhodli jste se pro prodej či pronájem vaší nemovitosti? Potřebujete vyhotovit Vyjádření k tržní ceně nemovitosti? Nebo se chcete jen nezávazně sejít a zjistit více informací?
