Jak to u nás chodí při prodeji nemovitosti

Prodej vaší nemovitosti

Zajímá vás, jak by naše spolupráce vypadala?

Ne vždy je prodej nemovitosti stejný a někdy může mít trošku komplikovanější průběh.

Díky našim dlouholetým zkušenostem si však poradíme opravdu se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat a svěřit prodej do našich rukou.

Galerie_Realit_Homestaging
Schůzka & seznámení

01. Začínáme schůzkou

U kávy či čaje si krok za krokem projdeme, co je potřeba k prodeji zajistit. Předložíte nám dokumenty k vaší nemovitosti a v případě, že je nemáte, vám je rádi pomůžeme zajistit.

 

02. Seznámíme se s vaší nemovitostí

Nemovitost společně s vámi navštívíme, zhodnotíme její stav a stanovíme její tržní cenu.

Smlouva

03. Připravíme Smlouvu o výhradním realitním zprostředkování


Smlouva je první větší krok. Je pro nás i pro vás závazná – nastavuje totiž podmínky prodeje a shrnuje práva i povinností obou stran. Tato smlouva vám zaručí prodej za co nejlepší možnou kupní cenu. Je v ní také stanovená naše provize i to, že je splatná až po úspěšném prodeji nemovitosti. Obsah smlouvy si společně projdeme a odsouhlasíme.

Příprava nemovitosti
04. Nachystáme nemovitost  Aby nemovitost působila co nejlepším dojmem a prodala se rychle a výhodně, je potřeba ji dle pravidel Home Stagingu upravit a uklidit. Můžeme vám také zajistit úpravu zahrady a okolních pozemků či vyklizení starší nemovitosti. Tyto úpravy vám zajistíme a potom nemovitost vyfotíme a natočíme video prohlídku
Inzerce

05. Zpracujeme inzerci

Inzerci zpracujeme obvykle do druhého dne. Nemovitost nabídneme zájemcům z naší rozsáhlé databáze. Následně inzerci zveřejníme na placených inzertních serverech, umístíme ji také do vitrín a televize v centru města a zahrneme ji také do nejbližšího vydání Realitních novinTěch tiskneme a roznášíme do schránek 10 000. Nemovitosti inzerujeme samozřejmě také na sociálních sítích

Prodej

06. Začíná samotný prodej

 

Prohlídky probíhají jen s vážnými zájemci, kteří mají zajištěné financování.  Naši makléři si prohlídku vedou sami – můžete být na prohlídce přítomní, ale také můžete makléřovi svěřit klíče a využít cenný čas jinak. Záleží jen na vás, každý to cítí jinak. Pokud je v nemovitosti nájemník, domluvíme se přímo s ním. Tak jako tak, s vámi pravidelně komunikujeme a poskytujeme zpětnou vazbu o úspěšnosti inzerce, počtu zájemců a jejich dojmech z prohlídky. 

Kupující

07. Máme pro vás kupujícího

 

Jakmile má vážný zájemce s jistotou potvrzeno financování (vyřizuje-li si třeba hypotéku), může vaši nemovitost zarezervovat. V tuto chvíli rušíme inzerci nemovitosti a začínáme s naším advokátem připravovat Kupní smlouvy. S bankou či finančním poradcem dojednáváme případnou hypotéku. Návrh smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu smlouvy dojde, až návrh odsouhlasíte vy i kupující. 

Podpis & platba

08. Podpis, platba, katastr

K podpisu se sejdeme u nás v kanceláři - vy, kupec a advokát. V případě, že kupující řeší hypotéku, čeká vás v tuto chvíli také podpis Úvěrových a Zástavních smluv. 

 

Platbu zprostředkovává advokátní depozitní úschova, a to proto, abychom preventivně ochránili všechny zúčastněné. Smlouvou jsou dány jednotlivé termíny plateb, na kterých jsme se předem dohodli. 

 

Po podpisu pošle kupující peníze do úschovy a poté se smlouvy vloží na katastr nemovitostí kvůli přepisu na kupujícího. Ten trvá až 30 dní. Hned potom se peníze z úschovy posílají prodávajícímu a nemovitost má již oficiálně nového majitele. 

Předání

09. Předání

 

A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně předat novému majiteli. Ještě před předáním vám můžeme doporučit firmy k vyklizení, úklidu či stěhování. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě. Nový majitel od vás dostane klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě společně vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.

Začínáme schůzkou

U kávy či čaje si krok za krokem projdeme, co nás společně čeká a co je potřeba zajistit nebo začít řešit. Předložíte nám dokumenty k vaší nemovitosti a v případě, že je nemáte, vám je rádi pomůžeme zajistit.

Seznámíme se s vaší nemovitostí

Nemovitost společně s vámi navštívíme, zhodnotíme její stav a stanovíme její tržní cenu. 

Připravíme Smlouvu o výhradním realitním zprostředkování

Smlouva je první větší krok. Je pro nás i pro vás závazná – nastavuje totiž podmínky prodeje a shrnuje práva i povinností obou stran.

Tato smlouva vám zaručí prodej za co nejlepší možnou kupní cenu. Je v ní také stanovená naše provize i to, že je splatná až po úspěšném prodeji nemovitosti. 

Obsah smlouvy si společně projdeme a odsouhlasíme

Nachystáme nemovitost

Aby nemovitost působila co nejlepším dojmem a prodala se rychle a výhodně, je potřeba ji dle pravidel Home Stagingu upravit a uklidit.

Můžeme vám také zajistit úpravu zahrady a okolních pozemků či vyklizení starší nemovitosti.

Tyto úpravy vám zajistíme a potom nemovitost vyfotíme a natočíme video prohlídku. 

Zpracujeme inzerci

Inzerci zpracujeme obvykle do druhého dne a nemovitost nabídneme zájemcům z naší rozsáhlé databáze.

Následně inzerci zveřejníme na placených inzertních serverech, umístíme ji také do vitrín a televize v centru města a zahrneme ji také do nejbližšího vydání Realitních novin.

Nemovitosti inzerujeme také na sociálních sítích. Těch tiskneme a roznášíme do schránek 10 000 kusů. 

Začíná samotný prodej

Prohlídky probíhají jen s vážnými zájemci, kteří mají zajištěné financování. 

Naši makléři si prohlídku vedou sami – můžete být na prohlídce přítomní, ale také můžete makléřovi svěřit klíče a využít cenný čas jinak. Záleží jen na vás, každý to cítí jinak.

Pokud je v nemovitosti nájemník, domluvíme se přímo s ním. Tak jako tak, s vámi pravidelně komunikujeme a poskytujeme zpětnou vazbu o úspěšnosti inzerce, počtu zájemců a jejich dojmech z prohlídky. 

Máme pro vás kupujícího

Jakmile má vážný zájemce s jistotou potvrzeno financování (vyřizuje-li si třeba hypotéku), může vaši nemovitost zarezervovat.

V tuto chvíli rušíme inzerci nemovitosti a začínáme s naším advokátem připravovat Kupní smlouvy.

S bankou či finančním poradcem dojednáváme případnou hypotéku.

Návrh smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu smlouvy dojde, až návrh odsouhlasíte vy i kupující.

Podpis, platba, katastr

Podpis Kupní smlouvy probíhá společně za přítomnosti prodávajícího, kupujícího, makléře a advokáta v naší kanceláři. V případě, že kupující řeší hypotéku, čeká vás v tuto chvíli také podpis Úvěrových a Zástavních smluv. 

Platbu zprostředkovává advokátní depozitní úschova, a to proto, abychom preventivně ochránili všechny zúčastněné. Smlouvou jsou dány jednotlivé termíny plateb, na kterých jsme se předem dohodli. 

Po podpisu pošle kupující peníze do úschovy a poté se smlouvy vloží na katastr nemovitostí kvůli přepisu na kupujícího. Ten trvá až 30 dní. Hned potom se peníze z úschovy posílají prodávajícímu a nemovitost má již oficiálně nového majitele. 

Předání

A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně předat novému majiteli.

Ještě před předáním vám můžeme doporučit firmy k vyklizení, úklidu či stěhování. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě.

Nový majitel od vás dostane klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě společně vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.

Ne vždy je však prodej nemovitosti stejný a někdy může mít trošku komplikovanější průběh. Díky našim dlouholetým zkušenostem si však poradíme opravdu se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat a svěřit prodej do našich rukou. 

Prodej nemovitosti vám zajistíme bezpečně a s jistotou

Rozhodli jste se pro prodej či pronájem vaší nemovitosti? Potřebujete vyhotovit Vyjádření k tržní ceně nemovitosti? Nebo se chcete jen nezávazně sejít a zjistit více informací?

Kateriny_galerie