Jak to u nás chodí při koupi nemovitosti
Nákup nemovitosti
Zajímá vás, jak by probíhal nákup nemovitosti přes naši realitku?
Ne vždy je postup stejný a někdy může být průběh i trošku komplikovaný, my však máme zkušenosti se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat.
Často například kupující potřebuje nejprve prodat jinou nemovitost, aby z jejího prodeje mohl uhradit nákup nové. My to vše umíme časově sladit tak, aby obchod netrval dlouho a všechny kroky byly smluvně ošetřeny.
01. Začínáme prohlídkou
Ukážeme vám nemovitost a seznámíme vás s důležitými dokumenty (list vlastnictví, půdorys, vyúčtování energií aj.). V případě, že potřebujete konzultovat financování nemovitosti, doporučíme vám finančního poradce, se kterým spolupracujeme již několik let.
02. Rezervace nemovitosti
V kanceláři si společně projdeme rezervační smlouvu, tu pak podepíšeme a složíte u nás rezervační poplatek. Rezervační smlouva je pro vás závazná, ale díky ní stahujeme nemovitost z nabídky, takže vás už nikdo nepředběhne.
Krok za krokem si projdeme, co nás čeká a můžeme s naším advokátem začít připravovat Kupní smlouvy.
03. Příprava a podpis Kupní smlouvy
Návrh Kupní smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu dojde, až ji prodávající i kupující odsouhlasí. Mezitím máme prostor doladit s bankou nebo finančním poradcem případnou hypotéku
05. Předání
A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně převzít od původního majitele. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě. Od původního majitele dostanete klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.
01. Prohlídka
Začínáme prohlídkou
Ukážeme vám nemovitost a seznámíme vás s důležitými dokumenty (list vlastnictví, půdorys, vyúčtování energií aj.). V případě, že potřebujete konzultovat financování nemovitosti, doporučíme vám finančního poradce, se kterým spolupracujeme již několik let.
02. Rezervace
Rezervace nemovitosti
Sejdeme se v kanceláři. Projdeme si společně rezervační smlouvu, tu pak podepíšeme a složíte u nás rezervační poplatek. Rezervační smlouva je první větší krok. Je pro vás závazná. S ní ale stahujeme nemovitost z nabídky, takže vás už nikdo nepředběhne. Krok za krokem si projdeme, co nás čeká a co je potřeba zajistit nebo začít hned řešit a můžeme s naším advokátem začít připravovat Kupní smlouvy.
03. Smlouva
Příprava a podpis Kupní smlouvy
Návrh Kupní smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu dojde, až ji prodávající i kupující odsouhlasí. Mezitím máme prostor doladit s bankou nebo finančním poradcem případnou hypotéku.
04. Podpis
Podpis, platba, katastr
Podpis Kupní smlouvy probíhá společně za přítomnosti prodávajícího, kupujícího, makléře a advokáta v naší kanceláři. V případě, že jste řešili hypotéku, čeká vás v tuto chvíli také podpis Úvěrových a Zástavních smluv.
Platbu zprostředkovává advokátní depozitní úschova, a to proto, abychom preventivně ochránili všechny zúčastněné. Smlouvou jsou dány jednotlivé termíny plateb, na kterých jsme se předem dohodli.
Po podpisu pošlete peníze do úschovy a poté se smlouvy vloží na katastr nemovitostí kvůli přepisu vlastnictví na vás. Ten trvá až 30 dní. Hned potom se peníze z úschovy posílají prodávajícímu a nemovitost má již oficiálně nového majitele – vás.
05. Předání
Předání
A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně převzít od původního majitele. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě. Od původního majitele dostanete klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě společně vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.
Ne vždy je však prodej nemovitosti stejný a někdy může mít trošku komplikovanější průběh. Díky našim dlouholetým zkušenostem si však poradíme opravdu se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat a svěřit prodej do našich rukou.