Jak to u nás chodí při koupi nemovitosti

Galerie_Realit_Nakup

Nákup nemovitosti

Zajímá vás, jak by probíhal nákup nemovitosti přes naši realitku?

Ne vždy je postup stejný a někdy může být průběh i trošku komplikovaný, my však máme zkušenosti se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat.

Často například kupující potřebuje nejprve prodat jinou nemovitost, aby z jejího prodeje mohl uhradit nákup nové. My to vše umíme časově sladit tak, aby obchod netrval dlouho a všechny kroky byly smluvně ošetřeny. 

Prohlídka

01. Začínáme prohlídkou

 

Ukážeme vám nemovitost a seznámíme vás s důležitými dokumenty (list vlastnictví, půdorys, vyúčtování energií aj.). V případě, že potřebujete konzultovat financování nemovitosti, doporučíme vám finančního poradce, se kterým spolupracujeme již několik let.

Rezervace nemovitosti

02. Rezervace nemovitosti

V kanceláři si společně projdeme rezervační smlouvu, tu pak podepíšeme a složíte u nás rezervační poplatek. Rezervační smlouva je pro vás závazná, ale díky ní stahujeme nemovitost z nabídky, takže vás už nikdo nepředběhne.


Krok za krokem si projdeme, co nás čeká a můžeme s naším advokátem začít připravovat Kupní smlouvy. 

Podpis & platba
04. Podpis, platba, katastr K podpisu se sejdeme u nás v kanceláři - vy, prodávající a advokát. V případě, že jste řešili hypotéku, čeká vás v tuto chvíli také podpis Úvěrových a Zástavních smluv. Platbu zprostředkovává advokátní depozitní úschova, a to proto, abychom preventivně ochránili všechny zúčastněné. Smlouvou jsou dány jednotlivé termíny plateb, na kterých jsme se předem dohodli. Po podpisu pošlete peníze do úschovy a advokát vloží smlouvy na katastr nemovitostí kvůli přepisu vlastnictví na vás. Ten trvá až 30 dní. Hned potom se peníze z úschovy posílají prodávajícímu a nemovitost má již oficiálně nového majitele – vás.
Kupní smlouva

03. Příprava a podpis Kupní smlouvy

 

Návrh Kupní smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu dojde, až ji prodávající i kupující odsouhlasí. Mezitím máme prostor doladit s bankou nebo finančním poradcem případnou hypotéku

Předání

05. Předání

A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně převzít od původního majitele. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě. Od původního majitele dostanete klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.

Začínáme prohlídkou

Ukážeme vám nemovitost a seznámíme vás s důležitými dokumenty (list vlastnictví, půdorys, vyúčtování energií aj.). V případě, že potřebujete konzultovat financování nemovitosti, doporučíme vám finančního poradce, se kterým spolupracujeme již několik let.

Rezervace nemovitosti

Sejdeme se v kanceláři. Projdeme si společně rezervační smlouvu, tu pak podepíšeme a složíte u nás rezervační poplatek. Rezervační smlouva je první větší krok. Je pro vás závazná. S ní ale stahujeme nemovitost z nabídky, takže vás už nikdo nepředběhne. Krok za krokem si projdeme, co nás čeká a co je potřeba zajistit nebo začít hned řešit a můžeme s naším advokátem začít připravovat Kupní smlouvy. 

Příprava a podpis Kupní smlouvy

Návrh Kupní smlouvy vám zašleme na email nebo předáme vytištěný. K podpisu dojde, až ji prodávající i kupující odsouhlasí. Mezitím máme prostor doladit s bankou nebo finančním poradcem případnou hypotéku.  

Podpis, platba, katastr

Podpis Kupní smlouvy probíhá společně za přítomnosti prodávajícího, kupujícího, makléře a advokáta v naší kanceláři. V případě, že jste řešili hypotéku, čeká vás v tuto chvíli také podpis Úvěrových a Zástavních smluv. 

Platbu zprostředkovává advokátní depozitní úschova, a to proto, abychom preventivně ochránili všechny zúčastněné. Smlouvou jsou dány jednotlivé termíny plateb, na kterých jsme se předem dohodli. 

Po podpisu pošlete peníze do úschovy a poté se smlouvy vloží na katastr nemovitostí kvůli přepisu vlastnictví na vás. Ten trvá až 30 dní. Hned potom se peníze z úschovy posílají prodávajícímu a nemovitost má již oficiálně nového majitele – vás.

Předání

A je to tady. Prodej je úspěšně za námi. Teď musíte nemovitost oficiálně převzít od původního majitele. Když je nemovitosti připravena, potkáme se všichni přímo na místě. Od původního majitele dostanete klíče. My nachystáme předávací protokol, který na místě společně vyplníme. Plus zajistíme kompletní přepis energií.

Ne vždy je však prodej nemovitosti stejný a někdy může mít trošku komplikovanější průběh. Díky našim dlouholetým zkušenostem si však poradíme opravdu se vším a můžete nám tedy plně důvěřovat a svěřit prodej do našich rukou. 

Nákup nemovitosti vám zajistíme bezpečně a s jistotou

Rozhodli jste se pro prodej či pronájem vaší nemovitosti? Potřebujete vyhotovit Vyjádření k tržní ceně nemovitosti? Nebo se chcete jen nezávazně sejít a zjistit více informací?

Galerie_Realit_Dana_Neblova